Много бих искал, като работник по поддръжката на софтуерните модули на Unrealsoft, когато ми се налага да внедрявам нова периферия или система, да не се осланям на метода на пробите и грешките. Мисля, че ако искаме да бъдем професионалисти, а трябва да сме такива, е необходимо да се обърне сериозно внимание на подготовката на хората като мен. Трудно като изпълнение и до известна степен нереално, но все пак добро като идея ми се струва да има наложен стандарт върху подготовката и квалификацията на представителите на UnrealSoft, проверявана периодично чрез някаква форма на изпит. Не е необходимо всички да ходят по курсове и семинари, достатъчно е един като отиде, после да сподели наученото с другите заинтересувани (Митак щом си толкова отворен с касовите апарати може да открехнеш и останалите на някой и друг трик).
Искам името "UnrealSoft" да бъде еталон за качествени продукти и обслужване в сферата на информационните технологи. Простете ми еретичната мисъл, но в момента сме много далеч от тази моя мечта.
Успех и спорна работа на всички турулейки. Не забравяйте, че за повечето клиенти Вие сте лицето на фирмата, която представяте.
Повишаване квалификацията на регионалните представители
- scooter_nick
- Мнения: 272
- Регистриран: 05-11-2004 16:11
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
- paligire
- Мнения: 459
- Регистриран: 08-11-2004 11:19
- Име: Nikola Paligorov
Никола Палигоров - Местоположение: Sofia
На семинара на фирмата "ЪнриълСофт" бяха разгледани много теми и една от темите беше точно такава.
До няколко дни /15-20/ ще можеш да сео обръщаш точно към хората които ти трябват.
Погледни тук....
http://www.unrealsoft.net/forum/viewtopic.php?t46
До няколко дни /15-20/ ще можеш да сео обръщаш точно към хората които ти трябват.
Погледни тук....
http://www.unrealsoft.net/forum/viewtopic.php?t46